Veel voorkomende veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen (FAQ'S)

 

1) Verzending en afhaling

  •  Hoe lang duren de rapporten? Vanaf de besteldatum tussen 4 en 8 weken.
  • Hoe lang duurt het voordat de kit aankomt? Vanaf de datum van de bestelling, tussen 24 en 72 werkuren.
  • Ik heb mijn monster al opgehaald, hoe stuur ik de kit terug? Om het pakket terug te sturen, hoeft u het alleen hier te registreren en een van de opties te selecteren: postbezorging (als uw envelop postzegels en ons adres heeft, hoeft u het alleen maar in een willekeurige brievenbus te deponeren) of "een afhaling plannen" als je hebt geen tas met postzegels. We sturen je de instructies voor het ophalen.
  • Kan ik mijn kit vanaf een ander adres verzenden dan waar ik het heb ontvangen? Ja, u hoeft alleen het nieuwe ophaaladres in te voeren wanneer u uw kit hier registreert. Als u het vanuit Spanje verstuurt, hoeft u alleen het monster en de kopie van het ondertekende formulier op een postkantoor of brievenbus achter te laten.
  • Kan ik het cadeau kopen en naar elk adres sturen? Ja, u hoeft alleen het bestelnummer dat u in de bevestigingsmail ontvangt te bewaren en het afleveradres te gebruiken om de kit te bezorgen.
  • Verzendt u naar een willekeurig land? Ja, u kunt overal ter wereld bestellen. U moet er alleen voor zorgen dat u een volledig en geldig postadres opgeeft.
  • Hoeveel kost het om de kit te verzenden? In Spanje is verzending gratis. Voor de rest van de wereld kost exprespost met ophaalservice 25 euro en is gratis voor bestellingen vanaf 248 euro.
  • Moet ik naar kantoor om de test te maken? Nee, we sturen de kits gratis naar uw deur. U kunt hier gedetailleerde instructies bekijken over het gebruik van de kit.
  • Moet ik het monster in speciale omstandigheden bewaren voordat ik het verstuur? Nee, het monster wordt minimaal 3 maanden in perfecte staat bij kamertemperatuur bewaard.

2) Betaling

  • Welke betalingswijzen zijn er? In Spanje kunt u naast creditcard, Paypal of bankoverschrijving (betalingsmogelijkheden in de Europese Unie) ook onder rembours betalen. Buiten de Europese Unie alleen met creditcard of Paypal.
  • Kan ik in termijnen betalen? Nee, deze optie is nog niet beschikbaar.
  • Kan ik elk pakket kopen en sommige rapporten voor mezelf en de rest voor iemand anders doen? Nee, elke aankoop (ongeacht het aantal rapporten) is geldig voor slechts één persoon (er is slechts één kit om het DNA-monster te nemen).
  • Wat zijn de verzendkosten? Bij elke aankoop is verzending in één richting inbegrepen. Afhalen is inbegrepen voor aankopen boven € 248 en kosten van € 25 voor aankopen onder € 248.

3) Soorten bewijs

  • Voer je vaderschapstesten uit? Nee, bij 24Genetics voeren we dit type testen niet uit.
  • Diagnose stellen ze ziekten? Nee, onze rapporten zijn preventief, we analyseren slechts een deel van de genetische informatie (ongeveer 730.000 genetische biomarkers op een totaal van 3.200 miljoen biomarkers in ons genoom). Als u op zoek bent naar een klinisch panel om ziekte te bevestigen of uit te sluiten, neem dan contact op met een klinisch laboratorium.
  • Voer je Exome en Genome uit? Ja, als u geïnteresseerd bent in deze opties, neem dan contact op met onze klantenservice (Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.) voor advies en uitleg over wat u moet weten en hoe u verder moet gaan.

4) Restitutie

  5) Packs en promoties

  •  Kan ik de twee rapporten kiezen die ik wil in de aanbieding Ancestry + 2 Reports? Ja, u hoeft alleen maar de rapporten te schrijven die u wilt ontvangen in het "opmerkingen" -gedeelte van het formulier dat bij de kit wordt geleverd. De rapporten die in pakketten worden gevraagd, zijn dezelfde als die afzonderlijk worden aangevraagd.
  • Wat zit er in het All-in-one-pakket? Het bevat onze zeven volledige rapporten, het bestand met onbewerkte sequentiegegevens en een gratis telefonisch consult (10 minuten voor elk rapport).

6) Distributie en vereniging

 7) Anderen

  • Waar zijn je labs? Onze laboratoria zijn gevestigd in Europa. Vanwege ons privacybeleid kunnen we geen exacte informatie delen.
  • Kan een minor worden getest? Ja, in het geval van minderjarigen moet u ons de vereiste documentatie (identiteitsbewijs of kopie van het familieboek) naar onze e-mail sturen Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
  • Kunnen de sets worden uitgevoerd op baby's van 0-3 jaar oud? Ja, in het geval van een baby, moeten we van tevoren worden geïnformeerd om een ​​speciale set te maken om het afnemen van monsters te vergemakkelijken.
  • Zijn er contra-indicaties bij zwangere vrouwen? Nee. De rapporten zullen niet variëren.
  • Zal het vooroudersrapport me helpen mijn familieleden te vinden? Bij elk van uw rapporten ontvangt u het onbewerkte gegevensbestand van uw sequencing (Raw Data) dat u kunt uploaden naar gratis websites zoals Genesis.gedmatch.com, en als uw familieleden uw gegevens ook hebben geüpload, krijgt u informatie over de relatie. Bij 24Genetics bieden we deze informatie niet als zodanig aan.
  • Verstuurt u de onbewerkte gegevens? Ja, u hoeft het ons alleen per e-mail te vragen wanneer u uw rapporten ontvangt.
  • Ik heb mijn rapport van een ander bedrijf gekocht (Ancestry, Myheritage, 23andme, dnafit, etc.), kan ik 24Genetics-rapporten kopen van mijn Raw Data? Ja, je kunt het kopen hier.

DNA Internationa

×

Inloggen