Retourneren en terugbetalingen

Bij 24Genetics proberen we je alle informatie te geven die je nodig hebt, zodat je een bewuste aankoop doet en precies weet om welke dienst je vraagt. Het kan echter voorkomen dat een klant van gedachten verandert en een bestelling wil retourneren.

We proberen ons aan te passen aan de wensen van onze klanten en hebben een proces voor het retourneren van bestellingen, met voorwaarden die hieronder worden beschreven.

Dit proces van het retourneren van bestellingen respecteert de uitoefeningsvoorwaarden van het HERROEPINGSRECHT dat is opgenomen in clausule 11 van de ALGEMENE VOORWAARDEN VAN HET CONTRACT (gepubliceerd op onze website), maar begunstigt en vergemakkelijkt de uitoefening door gebruikers nog meer.

Er zijn 5 mogelijke gevallen, afhankelijk van het moment van het proces waarin de aanvraag wordt gedaan en de status van de DNA-kit, of het type product dat wordt aangevraagd.

1.- Als je de kit nog niet hebt ontvangen, vraag ons dan om de annulering per e-mail en, na te hebben geverifieerd dat de bestelling niet is afgeleverd, zullen we overgaan tot terugbetaling van het totale bedrag dat is betaald via de betaalmethode die je hebt gebruikt, tenzij je uitdrukkelijk anders voorzien. Het terug te betalen bedrag staat binnen 5 tot 10 kalenderdagen op uw rekening. In het geval dat het niet mogelijk is om het geld terug te geven op dezelfde manier als gebruikt om redenen buiten de controle van 24Genetics, zal de meest geschikte optie voor terugbetaling worden gezocht, waarbij het bedrag ter uwer beschikking staat als borg.

2.- Als de kit niet verzegeld is, kunt u een terugbetaling aanvragen per e-mail en de kit binnen 14 kalenderdagen na ontvangst aan ons retourneren. De verzending van het product naar onze kantoren is voor uw rekening.
Zodra we het product hebben ontvangen, zullen we het totale door u betaalde bedrag terugbetalen volgens dezelfde voorwaarden en deadlines als beschreven in de vorige sectie.

Als de kit is ontzegeld of als u ons uw monster al heeft gestuurd, maar we zijn nog niet begonnen met de sequentiebepaling, kunt u per e-mail de onderbreking van het proces aanvragen en zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag minus € 50,- als gemaakte onkosten . U weet dat we het sequentiëringsproces zijn gestart, omdat we een bevestigingsmail sturen. De terugbetaling vindt plaats onder dezelfde voorwaarden en termijnen als beschreven in lid 1.

Elk verzoek om een ​​bestelling te retourneren, moet worden verzonden naar de e-mail info@24genetics.com, inclusief het bestelnummer en de gegevens van de koper.

4.- Als het monster is gesequenced, wordt de bestelling niet gerestitueerd. Zoals we in het vorige punt al zeiden, ontvang je een e-mail waarin de start van de sequencing wordt bevestigd. Vanaf dat moment kunnen wij de retourzending van een bestelling niet meer accepteren, maar sturen wij u uiteraard wel de verkregen melding(en).

5. – Als uw bestelling geen speekselafnamebuis bevat, aangezien deze beperkt is tot een genetisch rapport van een reeds beschikbare RAW-GEGEVENS (door u verstrekt of verkrijgbaar bij 24Genetics, omdat u eerder een test met ons bedrijf had gedaan), en aangezien er in dit geval geen kit of sequencing is, maar uitsluitend toepassing van ons algoritme, kunt u annulering per e-mail aanvragen zolang ons rapport niet is uitgegeven, in welk geval we 100% van uw aankoop terugbetalen in de oorspronkelijke betaling methode, binnen 5 tot 10 kalenderdagen. In het geval dat het niet mogelijk is om uw geld terug te betalen op dezelfde manier als gebruikt om redenen buiten de controle van 24Genetics, zullen we zoeken naar de meest geschikte optie voor de terugbetaling, waarbij we het bedrag ter uwer beschikking stellen als borg.
Als het gevraagde rapport is gegenereerd en naar u is verzonden, kan de bestelling niet worden gerestitueerd.

    0
    Winkelwagen
    Uw winkelwagen is leeg
      Bereken Shipping
      Breng Coupon